Kijkje in onze keuken
We krijgen vaker de vraag: ‘hoe pakken jullie dat aan?’
Door de bank genomen onderscheiden we 4 stadia. Benieuwd welke?
[strategie
In de strategie besteden we veel aandacht aan ‘wie ben ik’. De intrinsieke waarde, de identiteit van een organisatie boven water halen. Eventueel kan hier ook een praktisch kwantitatief of kwalitatief onderzoek aan vooraf…
[concept
Als het antwoord op ‘wie ben ik’ duidelijk is. Is de puzzel nog lang niet gelegd. Een duidelijke en heldere formulering van de centrale boodschap helpt daarbij. Bij KRACHT 12 houden we ervan om dit samen te vatten in een…
[creatie
Als eenmaal duidelijk is wat de identiteit is, de rationale is opgesteld en het concept is daar. Dan is het de hoogste tijd om kleur bekennen en de creatieve fase in te gaan. Het concept krijgt nu handen en voeten en wordt uitgewerkt tot…
[uitvoering
Het is nu duidelijk waar we voor gaan. Er is veel gecreëerd en er zijn keuzes gemaakt. Het is nu zaak om die creatieve keuzes om te zetten in concrete middelen (bijvoorbeeld Snapchat-actie, direct mailing, radio of TV-commercial…